Dahulu Buah Pinggang 'Out' dan Tak Boleh Bangun Tapi Sekarang Dah Boleh Bangun dan Muka Berseri-Seri

Assalamualaikum

saya ada satu berita gembira nak share dengan pembaca blog ini.

saya baru sahaja mendapat satu feedback dan respon daripada customer saya mengenai keberkesanan gum arabic.

dulu customer saya ni ada belikan arabic gum untuk mertuanya dan baru-baru ini saya ada tanya bagaimana keadaan dan kesan gum arabic itu dan ini lah jawapannya subhanaallah

alhamdulillah dengan izin Allah gum arabic dengan mertua saya berpisah tiada. dia sakit buah pinggang doc cakap memang buah pinggang dia out sudah tak boleh di pakai. gout, jantung, kencing manis. daripada tak boleh bangun sudah boleh bangun. gum arabic memang serasi dengan dia. kandungan urea pun semakin menurun. saya pun tengok dia sudah berseri. dulu dia dah tiada semangat. siap suruh anak anak siapkan kelengkapan dia nak mati dah katanya. sakit yang amat sangat katanya. sedih sangat tengok dia dulu kurus sangat sangat. mana taknya. selang sehari kena cuci buah pinggang. cakap pun merapu. umur baru 50an. kata anaknya memang dulu masa muda muda kalau sakit sikit je pergi jumpa doktor. inject. sekarang sudah boleh gelak tu. oklah tu.

alhamdulillah syukur. semoga selepas ini lebih ramai lagi mereka yang ada penyakit kronik cuba arabic gum / getah arab ini dan memperoleh manfaat darinya insyaallah :)


Hubungi saya di WhatsApp +60143444454 untuk cuba Gum Arabic hari ini
(sementara stock masih ada di Malaysia)

Talks

Post a Comment

SMS/WhatsApp +6014 344 4454 untuk mendapat response yang lebih pantas! :)