Apa Beza Al Manna Ameer Dengan Al Manna Jenama Lain?

Saya akan inform kat pengedar untuk sediakan jawapan balas siap-siap macamni.

Kita jangan guna cara bisnes "musuh kita" iaitu mereka ajar kita untuk banding-banding kan jenama @ produk dengan cara "downgrade" produk orang & angkat produk sendiri.

Akhirnya kita orang islam (khususnya) berlaga sesama sendiri dalam mencari sesuap rezeki padahal rezeki itu seumpama ikan di lautan, takkan habis walaupun setiap hari berjuta nelayan keluar pagi tangkap ikan dan pulang pada petang hari dgn membawa hasil tangkapan ikan masing2.

Tidak perlu takut orang tak beli dengan kita sebab, produk kita / marketing kita / testimoni kita / cara kita berbisnes hanyalah ASBAB sahaja, kita hanya boleh berikan yang terbaik kepada customer tapi hanya Allah yang gerakkan hati mereka untuk beli produk kita / jenama kita / service kita.

AL MANNA jenama lain seperti xx, saxx, maxx, xxx dan etc kami tidak pasti macam mana kualiti mereka, tapi kami yakin bahawa AL MANNA AMEER ini adalah di antara yang terbaik kerana dah banyak +ve feedback yang kami terima daripada customer yang dah mengamalkannya dan kami tawarkan 100% refund jika tidak berpuas hati inshaallah.

Apa-apa pun, semua jenis al manna samada ketulan / serbuk adalah baik untuk kesihatan. Tapi hati-hati kerana al manna pun ada yang tiruan dipasaran sekarang sebab ada pihak yang tidak bertanggungjawab mencampurkan serbuk lain ke dalam serbuk asli al manna semata-mata untuk mengurangkan % serbuk al manna asli.

Tiada paksaan untuk mengamalkan al manna ameer atau al manna jenama lain, asalkan ianya dapat memberi kesan yang maximum kepada kita, teruskan sahaja kosisten amalkan al manna jenama itu.

Kerana bagi kami sebagai pengedar al manna, niat kami hanyalah utk SEBARKAN KEBAIKAN AL MANNA sahaja & yang terpenting bagi kami adalah

SETIAP ORANG PERLU RASA KEBAIKAN AL MANNA

Talks

Post a Comment

SMS/WhatsApp +6014 344 4454 untuk mendapat response yang lebih pantas! :)